حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 156 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
فراخوان کمک به روستای حصارگلی (جنوب استان تهران)
26 مرداد 1401 - 14:45
شناسه : 760
بازدید 370
11

«گروه مهندسین جهادی موعود» السلام علیک یا ابا عبدالله با عنایت به توسعه شهری و روستایی، متاسفانه بسیاری از مناطق هنوز از زیرساخت‌های اولیه جهت بهره‌برداری صحیح از این امکانات برخوردار نیستند. لذا این امر سبب مهاجرت از روستا به شهر و آثار زیانبار آن شده است. روستای حصارگلی از توابع بخش جوادآباد شهرستان ورامین […]

ارسال توسط :
پ
پ
«گروه مهندسین جهادی موعود»
السلام علیک یا ابا عبدالله
با عنایت به توسعه شهری و روستایی، متاسفانه بسیاری از مناطق هنوز از زیرساخت‌های اولیه جهت بهره‌برداری صحیح از این امکانات برخوردار نیستند. لذا این امر سبب مهاجرت از روستا به شهر و آثار زیانبار آن شده است. روستای حصارگلی از توابع بخش جوادآباد شهرستان ورامین یکی از این روستاها میباشد.
گروه مهندسین جهادی موعود در نظر دارد با همکاری دهیاری و شورای روستا نسبت به حضور در روستا و بررسی وضع موجود و انجام خدمات مهندسی و همچنین خدمات میدانی اقدام نماید.
لذا مهندسینی که در بررسی و ارائه طرح هوشمندسازی و کنترل مصرف آب، اصلاح سیستم آبیاری در کشاورزی و باغداری، بازسازی بافت فرسوده، اصلاح و مرمت زیرساخت‌های ارتباط جاده‌ای و همچنین کمک های میدانی به مردم  آمادگی کمک و حضور دارند اعلام فرمایند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.