حدیث روز
امام علی (ع) می فرماید : هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬ خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است.

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 156 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 2 تعداد دیدگاهها : 2×
بیانیه جمعی از مهندسان بسیجی کشور در محکومیت اغتشاشات اخیر کشور
08 آبان 1401 - 10:27
شناسه : 951
بازدید 366
15
جمعی از مهندسان بسیجی کشور در بیانیه‌ای به اتفاق‌های روزهای اخیر کشور واکنش نشان دادند.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری تهران بزرگ، جمعی از مهندسان بسیجی کشور در بیانیه‌ای به اتفاق‌های  روزهای اخیر کشور واکنش نشان دادند.

متن بیانیه بدین شرح است:

باسمه تعالی

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ »

آنان تصميم دارند كه نور خدا را با دهان‌ها (و سخنان و افتراهاى) خود خاموش كنند، در حالى كه خداوند كامل كننده نور خويش است، هرچند كافران ناخشنود باشند. (سوره  مبارک صف آیه ۸ )

 

نظام اسلامی ثمره خون هزاران شهید گلگون کفن از شهید بهشتی‌ها  و رجایی‌ها گرفته تا شهید حججی‌ها و سلیمانی‌ها است که توسط امتی مجاهد و مقاوم زیر سایه پرچم اسلام ناب محمدی و تحت زعامت و رهبری امام راحل(ره ) شکل گرفت  و توانست با  الگوی جدید حکمرانی در دنیا مبدل به اسوه جذاب برای ملت های آزاده گردد. این امر سبب شد تا تمامی شیاطین عالم ، در راس آن نظام سلطه، صهیونیست های کودک کش و مرتجعین عرب منطقه  علم مخالفت و دشمنی را بر افراشته و در این مسیر از هر گونه رذالت و اقدام سبوعانه ای دریغ نورزند.

این انقلاب در سراسر عمر با برکت خود منشا خدمات بی شمار و گسترده به آحاد ملت در عرصه‌های مختلف است که یکی از مظاهر آن خدمت به زن و رعایت حقوق آن است. بر خلاف دوران منحط  رژیم پهلوی که زن ایرانی را همچون زن غربی، جلوه و مظهر هیجانات جنسی قرار داده بود، تلاش شده تا حد امکان از استعداد فکری و توانمندی عظیم زن برای تعالی او و جامعه استفاده شود و زن مسلمان ایرانی جایگاه اصلی خود را نخست در نهاد خانواده و سپس در عرصه اجتماع بازیافت. نگاهی گذرا به انتشارات و کتاب‌های متعدد در کشور اعم از علمی، پژوهشی، تاریخی، ادبی، سیاسی و هنری که با نام زنان در کشورمان نشر می‌یابد، حکایت از جایگاه والای علمی و مدارج عالی زنان دارد.

اما دشمن که  امروز در تمامی عرصه ها رو به افول و شکست است با طراحی توطئه ای پیچیده، پس از فوت خانم مهسا امینی با عملیات رسانه ای گسترده و هجمه بی سابقه، ضمن ایجاد فتنه ای پیچیده، اقدام به تحریک برخی جوانان برای اغتشاش و بر هم زدن نظم عمومی و امنیت نمود. از سویی دیگر گروهک های تروریستی و خائن به این آب و خاک نیز، گوی سبقت را در وحشیگری از هم ربوده و با کشته سازی و ایجاد رعب و وحشت سعی در دامن زدن به آن داشته  تا به خیال خام خود ایران عزیزمان را تجزیه کند.

قرآن کریم به عنوان هادی بشریّت همواره خطر بروز فتنه‌ها را در جوامع گوشزد نموده است و ضرورت مقابلة همگانی با آن را بیان فرموده است، چنان‌که می‌فرماید: وَاتَّقُواْ فِتْنَهً لاَّ تُصِیبَنَّ الَّذِینَ ظَلَمُواْ مِنکُمْ خَآصَّه ً وَاعْلَمُواْ أَنَّ اللّهَ شَدِیدُ الْعِقَابِ  و بترسيد (و حفظ كنيد خود را) از فتنه‌اى كه تنها دامن گير ستمگران شما نمى‌شود، (بلكه همه را فرا خواهد گرفت، چرا كه ديگران نيز در مقابل ستمگران سكوت كردند) و بدانيد كه خداوند سخت كيفر است. (سوره مبارک انفال آیه۲۵). فتنه‌انگیزی و اغتشاشات اخیر نشان‌داد همانطور که رهبر  عزیز و فرزانه فرمود جهاد تبیین یک فریضه واجب و قطعی است.

مهندسان  بسیجی ضمن اعلام حمایت از مدافعان امنیت و پلیس خدمتگزار در مقابله با اغتشاشگران و همچنین محکومیت اهانت به قرآن کریم، هتاکی علیه پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، آتش زدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی و مساجد و امامزادگان، هتک حرمت چادر و حجاب بانوان، خسارت به اموال عمومی کشور و … از دستگاه قضا درخواست برخورد قانونیِ قاطع و عبرت آفرین با تمامی عوامل دخیل در دمیدن در تنور این فتنه، نظیر برخی از سیاسیون بی بصیرت، سلبیریتی های خائن و فاسد که برای خوشایند سفارتخانه‌های غربی یا اربابان سعودی‌شان مسبب این حجم خسارت به بیت المال  و شهادت فرزندان برومند این مرز و بوم شده اند را داریم.

 

جمعی از مهندسان بسیجی کشور

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.